Jag är besatt...

Jag är besatt av listor, jag försöker toppa alla listor jag kan se är möjliga att toppa.

Tjoff, poff! Mina två kritiker dyker upp lika olägligt som vanligt. Den ena sticks, den andra nyps och det verkar gå för dom varje gång dom gör det.

- Hehe, vi vet..
- Mmm, vi vet! Sticks
- Jag med...
- ...
- ...
- Är vi överens?
- Ehh, verkar så?
- Fan då! Nyps!
-
Det var väl självaste, alltså gå tillbaka till att va vårdbiträde väl.
- ALDRIG!
- Varför straffas jag nu då?
- Dålig andedräkt..
- Haha, ja! Äckel! Sticks!
-
Gris! Nyps

You are inside my head. Don't fuck up the place please?

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

...och där verkar det hända grejer...! ;-)

2007-10-03 @ 20:30:15
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Mmm, jag ryser. Jag ser min framtid! Den är så klar... Eller vänta nu?
Har jag en psykisk åkomma? Ska det vara så här? Ok, måste sluta...
Mitt huvud är så fullproppat!

2007-10-04 @ 01:23:48
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!