Jag är inte girig, bara glad.

Jag är glad ikväll, jag har stigit ytterligare en plats på en topplista. Jag hoppas att fortsätta lyckas locka fram små leenden och skratt hos er. Det ger mig näring att kunna sprida glädje omkring mig!

Glädjen inom mig bara sprudlar när jag vet att någon skrattat åt något jag skapat. Detta kommer jag aldrig sluta med, det ger mig så mycket.

Ska i framtiden försöka att enbart skapa den sortens humor så att ingen känner sig illa berörd. Det är en enkel form av humor att skämta på andras bekostnad. Jag har gjort det i denna blogg, se det som experiment.

Det är också en enkel form av humor att sitta och leta upp roliga bilder på internet och säga:

- Haha, efter två timmar av sökande hittade jag den här. Visst är jag rolig?!

Nej, jag vill skapa ny humor. Helt nya texter och filmer som får människor att skratta. Jag vill komma på dom själv och inte hitta dom i någon annan tidskrift som så många andra gör. Jag vill bli riktigt bra på detta helt enkelt.

Det är mig ett privilegium att fortsätta utmaningen med skapandet av denna konstform. Kriticera mig ärligt och hårt, hur ska jag annars kunna lära mig?

Ska bli roligt att se ifall jag någonsin får skrivkramp längre än tre fyra dagar!

Ett ödmjukt tack för framtidens ärliga kommentarer. Jag bugar.

Avslutar med text ifrån ett av mina första inlägg:

Var tacksam för det som gör dig glad. Känn efter ordentligt när du känner dig tacksam.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Jag är tacksam!
Tack ;)

2007-10-14 @ 00:53:22
Postat av: heaven

Du kan tacka mig i dina memoarer se'n...min länkning till dig gjorde antagligen susen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!