Jag får hotblickar för att jag är singel...

Var i affären förut. Köpte alla grejer jag gått och saknat på båten givetvis.

Gillade ändå minen på kassörskan medans jag langade upp mitt skräp, kunde verkligen se vad hon tänkte på:

- Shit, den här killen är fan super singel.
- Åh herregud, TVÅ TILL, fan han är långt ute på singelskalan.
- Detta är inte sant, fan jag måste smygskicka ett sms till en kompis, snacka om att vara helt jävla nerkörd i singelträsket.
- En film... BABARS VILDA VÄRLD?! Ok, nu nitar jag den jäveln, han måste fan va oskuld eller nåt.

Jag sa att jag precis mönstrat av, hon fatta inte ett jävla skit.

Folk mitt inne i landet Sverige vet inte vad en sjöman är för något. Varje gång jag säger det, frågar dom vart Kalle Anka dräkten är och skrattar så salivet bara sprutar rakt i fejset på mig. As...

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänk så här: folk är bara avundsjuka när de kommer med så dumma kommentarer. Skoja med en sjöman - det var inte snällt. :-)

2007-10-17 @ 20:36:29
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: Janne

Jag undrar också över det där med ?Babars vilda värld? Är verkligen en fransk elefant det du har längtat efter där ute på sjön?

2007-10-17 @ 20:55:41
URL: http://www.babilou.se/blog
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Hehe, han är grym. Snabeln bara dinglar fram och tillbaka hela tiden!

2007-10-17 @ 21:13:12
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: heléne

"Varje gång jag säger det, frågar dom vart Kalle Anka dräkten är och skrattar så salivet bara sprutar rakt i fejset på mig. As..."

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-10-18 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!