Jag får la se igenom den då...

Ok, nu när jag ändå är här så får jag väl se igenom den då. Ska kolla på ett VHS band där min egna knock out finns med bland annat. Om nu jag hittar något som någon kanske skrattar åt får jag la filma en dåligt filmad VHS-bands TV skärm med en mobilkamera...

Det måste fan vara den lägsta formen. Det kommer se vedervärdigt ut, sen ljudet! Yeuck!

Jag minns när mitt ex berättade att hon sett igenom den filmen utan min tillåtelse. Jag sa inte ett ljud till henne på en två timmar lång bilresa. Det är ett känsligt band helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: sanna

vad fan var det för jävla kedjebrev? Är du störd eller? Hon skriver då mycket bättre än dig och det är väl fan upp till henne vad hon ska ha kvar för kommentarer eller inte? Du är bara avundsjuk och vill ha status. Kyss dig nånstans och sluta skriva kedjebrev med elaka kommentarer!

2007-10-23 @ 16:30:41
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: cattis!

varför bryr du dig om det där? Det är väl varje människas beslut om de vill låta dina åsikter synas på deras sidor, eller inte. Orka bry dig. Men jag måste erkänna att du är rätt klyftig nu. Du värvar ju kommentarer som bara den

2007-10-23 @ 20:14:36
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!