Jag gör som tjejerna på Spraydate!

Dom vanligaste idiotmissarna som tjejer gör på precis alla kontaktannonssidor. Tänk för fan efter nästa gång ni skriver en pres, snälla. Alla är unika, jag vet. Och alla är sådär levnadsglada fast bara precis lagom sådär så som du vill...typ. Ehh... DUH!

Andra saker precis alla tjejer skriver:

Ok, kan alla gubbar sluta komma in på min pres! Inga sexinviter tack, sluta usch!

Nej jag vill minsann ha SERIÖSA små söta pojkar med stora muskler och mycket pengar!

Åååååhhh vart är ni? KOM OCH TA MIG!!! HÅRIGT OCH HÅRT!!!

Ni som inte lekt klart med era ballar sök er inte hit! Sluta nu. Seriööööst alltså!

Ok, jag avslutar med ett citat jag tycker är sååååå rätt:

"Om du nu måste ta på mig, ta på mig rätt!!"
Faktiskt jag själv som kommit på. Hihi!

Ba bäst i hela världen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!