Jörgen tar på min snopp varje dag!

Jörgen har sett att jag ollade hans stereo. Han kommer ut ifrån sin hytt när jag går förbi:

- ÖÖÖÖJ! Ibland tror jag Jörgen tappat bort några svenska ord i Thailand. Typ, hej.
- Ja Jörgen.
- Alltså har du ollat min sterra? Pekar med ett mycket stelt finger.
-
Hehe, har du sett filmen?
- Alltså, hur ska du lösa det här?
- Vadå?
- Sluta Martin. Lek inte med mig! Du får ge mig din sterra eller nåt. Lägger armarna i kors, som om det brukar hjälpa...
- Aldrig, fan sänk volymen så slipper du sånt här!
- Men fan ta bort filmen ifrån internet iallfall!
- Varför då?
- Alltså, folk tror jag har tagit på den där efter att du...åhh, jag är äcklad Martin!
- Hehe, du har tagit på min penis. Det vet du va?
- Nej, jag brukar rycka i kabeln. Så det är lugnt...
- Yeah right. Tror du verkligen jag ville höra om min skiva fungerade bättre på din stereo igår eller? Lyssnar ju på datan i min hytt.
- ... Jörgen får en liten vriden min kan man kalla det.
-
Hehe, du har tagit på min purjo Jörgen!  Askaxig Martin ler med hela ansiktet.
-
Nehej! Jörgen går in i någon slags förnekelse fas.
-
Jo, jag ollade nämligen play knap....
- Ok...Om du vill ha det så här så.

Jörgen fnyser ljudligt och går tyst tillbaka till sin hytt. Han smäller inte igen dörren utan sneglar lite med ena ögat medans han stänger den, sakta sakta. Han mumlar någonting på Thai och kisar ännu mera med ögonen. Han fastnar med tröjan i dörröppningen, öppnar igen, kisar med ögonen och stänger dörren...igen, sakta sakta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!