Kroppshår? Va ä de? Pres av MJ

image372

Hej jag heter Martin, jag är 22, jobbar som sjöman (Matros) och har svårt att odla kroppshår. Jag var den som fick vänta längst av precis alla innan det kom lite hår på min snopp. Sen ska vi inte snacka om armhålorna... Det kom några fjun när jag var 18 bast, sen slutade det växa.

Tror dom små små fjuna som är där, tittade fram, blev ljusskygga och växte sedan baklänges in igen. Man kan väl säga att det är dom hårdaste stråna som sitter kvar. Dom modiga...

image373
Maxat!

Detta är alltså maxad skäggstubb för mig. Om det blåser riktigt hårt ute, typ bris, så behöver jag aldrig raka mig. Dom små saltkristallerna verkar som rakhyvel, aftershave och after balsamvinäger.

Om jag nu någonsin skulle känna att det liksom sticks lite på kinden, så tvingar jag alla att kalla mig för Rough n Rugged resten av dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!