Maktskiftet i forna Sovjetunionen

image442
Dialogen om maktskiftet i forna Sovjetunionen:

- Sluta nu Josef. Fan va taskig du är!
- Håll käft Lenin, du har gjort ditt. Fan min tur, dessutom sa morsan att jag var alltid var en sån där "ledarfigur". Gör stora citationstecken med fingrarna.
- Du tror verkligen hela världen kretsar runt dig.
- Du... påstår du att min mamma ljuger? Petar på Lenin
- Ehh, hehe ja.
- Skit ner dig Lenin! Du ska ner ifrån makten! Stalin ställer sig upp!
- Härmed så gör jag nu ett äg på makten om att rodda lite i Sovjetunionen.
- Haha, visst försöka går ju. Lenin sätter sina armar i kors och njuter av solskenet.

Stalin gör en grimasch, fiser riktigt ljudligt kupar fislukten i handen och för den emot Lenins ansikte.

- NEJ! Bävernäve, men du gjorde bara en! Haha, jag har makten!
- Vänta! Inte så snabbt här nu. Säger Stalin och lägger på två klockrena ljudliga pruttar till, och lyckas därmed att göra ett klockrent äg, emot Lenin...
- BURN! Oh Sickburn! in your face Lenin, ba o hoppa ner därfrån. Här ska det fan styras upp lite folkmord och världskrig minsann.
- Meh, fan också... Jävla Stalin, äga sådär. Knäpper med fingrarna. Ska fan göra ett ännu större äg i framtiden! Jag kommer tillbaka Josef, det kan du fethaja!
- Pfff, yeah right farfar.

Läs inlägget om hur man gör ett äg genom att fisa ljudligt tre gånger HÄR.

Kommentarer
Postat av: M

haha!

2007-10-30 @ 21:47:22
URL: http://lillmalin90.blogg.se
Postat av: Agge

Ja du lyckades ....du e rolig du..

2007-10-31 @ 01:45:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3339

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!