Pierca nipple, hon svimmade 2 ggr!

Den helt första personen jag träffade efter att ha kommit hem var inte min bror. Jag tog en snabbdate med en tjej ifrån Nässjö såklart. Hon har följt min blogg och ville konstigt nog inte vara med på bild tillsammans med mig.

image417
Tog kortet när hon va på toa...

Men hon berättade en smått otrolig historia ifrån Sunny Beach, skandalcharterområdet No1 just nu. Två av hennes tjejkompisar hade skaffat varsin piercing där nere, i bröstvårtan...

För det första, vem fan bestämmer sig för att skaffa en piercing i nipplen just där? Ett baltland!? Sen så hade hon som satt mittemot mig också just skaffat en tuttpiercing, det verkar vara riktigt 'inne' i Nässjö just nu, och det tog ca 30 sek.

Historien om den stackars flickan i Bulgarien, var däremot var mycket annorlunda ifrån den svenska piercing studion. Det tog en kvart... EN KVART!? Sen svimmade den stackars flickan under processen TVÅ GÅNGER?!

Jag skrattade så jag grät när hon sedan berättade om den smärtstillande sprutan hon skulle få. Dom hade på något jävla vänster lyckades MISSA bröstvårtan och sköt henne rätt i ögat så det blev helt avdomnat!

Alltså tjejen sitter i en stol där säkert två eller tre baltmänniskor ska trycka ett hål igenom hennes bröstvårta, sprutar ögat fullt med bedövningsmedel och börjar pressa med en nål i över en kvart!

Vad sa hon när hon vakande upp efter ha svimmat första gången liksom?

- God dammit! I not leaving without a hole in my nipple!
- Ok, maybe tranquilizer?
- Yes... We try. How to use?
Pfiissst!
- Ooops! Sorry!
- SORRY! WHAT THE FUCK! I look like fucking shi...... AAAAHHHHRRRGGGH!! Svimmar...
Vaknar upp igen andra gången.
- No Hole?! Flämt flämt...
-
Do it again! Svetten totalt öser ut och ögat hänger och flackar!
-
Ehh, maybe wait?
- NO! NOW! Just push it in my nipple god fucking, you ass.....AAAARRRGGHHHHH!!!!

Scenen måste varit värre än något krigsjukhus, och hon gick omkring hela veckan med ett hängande öga samt stort inflamerat sår istället för bröstvårta.

Pappa sa att han såg fram emot när dessa ungdomar ska ta han om honom på ålderdomshemmet!

Och ja, hon ska testa sig för HIV nu. Hon visste inte ifall det var en ny spruta... Jag förvånas över hur dåligt informerade vissa ungdomar är.

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag trodde inte att det var möjligt att misslyckas med en sån grej. Det låter otroligt.

2007-10-19 @ 23:29:38
URL: http://www.babilou.se/blog
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Faktiskt, men det lät trovärdigt. Dom hade inte en aning om hur det gick till och trodde en kvart var normalt!?

2007-10-19 @ 23:38:25
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: anki/barbakvinna

sanslöst kul.... envis som en åsna och en hjärna som en nöt..

Svårknäkt helt enkelt..

2007-10-20 @ 10:05:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961
Postat av: Jo

Sunny beach ligger ju inte i ett baltland! Haha :)

2007-10-21 @ 21:52:56
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Martin och sjömansbloggen

Det ligger öster om den gamla järnridån... Allting öster om den gamla järnridån är baltland. Ingen kan ta detta ifrån mig! Dom stirrade argt på mig! Dom är balter...allihop.

2007-10-21 @ 22:08:34
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!