Powermom, konspirationsteoretikern och jag!

Jag har varit en GPS människa väldigt länge och har sen den gick sönder för några månader sen, trodde jag mitt liv var slut, men jag förvånar mig än idag att jag lyckas komma fram på någe vis. Precis efter jag hade köpt denna GPS så flippa jag totalt, slängde alla mina gamla vägkartor i en hög, krigsmålade mig, läste ljudligt ur en besvärjelsebok samtidigt som mitt gamla förlegade kartliv brändes upp i ett bokbål...

Jag hatade mina kartor... Jag hatar det ännu mer, att jag hade behövt dom idag.

Jag och min bror pratade om gamla minnen som när brorsan faktiskt stod ovanpå en brinnande majeld, när jag och en annan Martin rökte ogräs ur torkade hundkexrör och tiden då jag tvättade ur gamla snusdosar jag hittade på gatan, fyllde dom med citrusthé, sen givetvis snusade som vilken annan rebell.

Mamma började prata om vikten i att använda kondomer, brorsan sa att smör dödar när han åt min smörgås och jag njöt av detta unika tillfälle då just vi tre var samlade!

image418
Omberg, da shit helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!