Slussarnas sluss.

Antwerpen har gett sig fan på att göra ett äg på världens alla slussar.
image359

Här kan vi se en påtänd pråmägare som bestämt sig för att pula in sig på den minsta platsen möjlig.

image360

Här plockar Kapten fram försäkringspapprena och duttar sin signaturstämpel i bläcket. Gäller att ha dom i handskfacket stand by för tillfällen som dessa. Grabbarna framme på backen gör sig redo med riktigt hårda engelska svärord, skrot i form av feta bult, gamla VHS porrfilmer och tomma Ajax flaskor ifall kollision blir ett faktum.

Det kan bli riktigt tufft när många sjömän samlas på liten yta...

image361
Kollision!


Kapten flippa totalt när den andra pråmen touchade oss. Innan vi hann se att han faktiskt hade en liten fender emellan våra båtar så hann kapten stämpla tjugoåtta papper. Jag sulade iväg en hel jävla pyts med bult och Backen Boys kom springandes med Big Mamas Tits 4, 100% Linda Lust och en ringnyckel av storlek 36.

När vi kom fram och såg fendern, så mörkade vi allihop. Helt plötsligt så blev Bro Anton en spökbåt. Jag valde att gömma mig i färgförrådet den här gången. Slussporten öppnades och en helt vanlig slussning var klar!

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA <3

måste bara säga att din blogg är riktigt rolig! hur gammal är du?
lycka till med bloggandet ;)<3

2007-10-05 @ 16:59:29
Postat av: Storebror

Han är sju. Sju år gammal.

2007-10-05 @ 17:05:36
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Hahahahahaha, jag funderar på att göra någon slags pres. Fast varje gång jag börjar så resulterar det i en massa konstiga dialoger som cirkulerar i huvet. Hmm...

2007-10-05 @ 18:38:07
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Mi

Haha, helt sanslöst!
all min bloggkärlek till dig mannen, 'cause you always put a smile on my face.

2007-10-05 @ 23:29:15
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!