Tees i England, är as äckligt!

image345

Detta är Tees... Alltså äckligare plats på jorden får man fan leta efter. När du seglar in här i denna plats England gärna glömmer så får uttrycket "bredda dina vyer" en ny innebörd. Det är enbart industriområde så långt ögat når, stora kolhögar, rykande skorstenar och smuts.

Jag blir smutsig av att bara se denna bild. Undrar vems vision det var att skapa denna plats? Eller vänta, ska man köra bil måste det visst existera. Knasigt.

Ok, nu spillde jag vatten rätt över skrevet. Helvete också, ser precis ut som om jag urinerat ner mig. Åååhh, pinsamt....

Hemska minnen väcks till liv. Rena posttraumatiska upplevelser... Ryser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!