Tullen på Arlanda, vilka as.

Jag kanske kanske kommer få mönstra av i Amsterdam. Hoppas! Det roliga är ju att jag knappt hinner gå 100 meter i Sverige innan tullen kommer och möter mig.

- Hej, vart har du varit?
- Ams...
- Ok, följ med här.
- Fan då..
- Fan? Döljer du nåt? Översättning: - Ungjävel, nu kommer vi fingra dig i stjärten också!

Tullen på Arlanda älskar smutsig tvätt:

- Tvättpåse ser jag.
- Alltså, det är smu...
- Vi är så vana så.
- Hmpf... Ser mina Björn Borg flagga med en bromsrand framför två tullare...
- Ok vad är detta?
- Snälla, det är en present till min flickvän!
- Jaså? Vi är så vana så. Plockar upp värsta macheten och bara klyver skiten på mitten!

Smack!

- Va fan då? Schysst...
- Kaxig? Ta av dig skorna.
- Va? Nää..
- Vi är så vana så. Aset klipper i mina skor!
-
Meh, hur fan ska jag nu kunna komma hem?
- Du, ditt hem kan vara en cell om du fortsätter så här!
- Vadå? Jag samar...
- Kom med in här. Dom vinkar in mig till ett rum med läskigt vita väggar och ett bord i mitten.
-
Vi är så vana så... Leendet som skulle kunna få mördardockan Chucky att darra smyger sig fram.

Ok, nu vill jag inte minnas mer...

Kommentarer
Postat av: Emilie

:S
Vad är då detta?

2007-10-07 @ 09:19:56
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Storebror

Det är där Martin utvecklade sin stjärt-mani.

2007-10-07 @ 09:42:43
Postat av: Isabell

Men fy! :(

2007-10-07 @ 14:20:24
URL: http://isabellh.blogg.se
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Det var obehagligt... Ingen får retas med mig någonsin om det här.

2007-10-07 @ 14:23:24
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Storebror

"Ingen får retas med mig någonsin om det här." - Säger Martin och BLOGGAR om sitt ANUS-ÄVENTYR, så att bara HELA VÄRLDEN kan läsa om det.

2007-10-07 @ 15:20:06
Postat av: densan

va? :O är det här sant? stäm dom fan :P får dom göra så?

2007-10-31 @ 18:15:43
URL: http://densan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!