Vad hade han kört upp?

image410

Han gick fram och tillbaka på kastrups tågstation. Han gick också väldigt väldigt sakta och samtidigt tuggade på sin Mp3 spelar sladd. Det rann olika sorters vätskor ner för mungipan.

Varje gång han gick förbi mig så sneglade han rakt in i mina ögon. Han gick också lite väl nära så jag tog faktiskt ett steg bakåt, men när han kom tillbaka girade han så att han kom för nära igen.

Sen varje gång han stannade till så ställde han sig fruktansvärt bredbent. Det såg riktigt konstigt ut, precis som om han dagen innan gjort chins med ett kvastskaft uppkört i röven och tappat taget eller nåt...vad vet jag.

Jag ville säga äckel, men jag tänkte fick genast hemska minnen ifrån andra gånger jag sagt ärliga saker till skumma typer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!