15-20 min, sen kommer eldprovet!

Om ni ifrån första kontakten med en tjej inte börjar eskalera era tekniker och får eller ger ut TPI så tänk på att klockan tickar. En konstig grej händer efter 15-20 min för det är då hon gör ett val om hon ska fortsätta vara med er eller inte. En tjej vill inte synas med en och samma kille under hela kvällen om hon nu också är ute på jakt.

Jag vill mig också kunna säga att ni tjejer får en nästan omedveten lust att bara röra på sig efter 15-20 min. Antingen bara för att kolla in stället eller för att dansa lite. Så efter 15 min ska ni börja fundera ut ett avslut i form av kyss, nummer, mail eller nada.

Försök få avslut för dom gånger ni får ett nummer som kanske ändå visar sig vara fadd så är det lite framgång ändå.

Självförtroende kommer inte ifrån personlighetsutveckling, utan ifrån framgång.

- Öj! Ett nummer kolla kolla!
- Fan mannen! Du är grym.
- High five!

Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!