Åååhhh jag vill jobba med humor...

Jag har så mycket ideer i huvet just nu. Försöker skriva ner dom i nånting som heter...word. Hehe!

Torrt... ÅH VA TORRT!!!!

Nej men jag ska jobba med humor och skapandet av denna konstform. Jag är seriös här, jag har hela mitt liv varit seriös. Med allt...

- Oj oj oj, killen måste skämta?
- Ehh, fuckiing dum diddi do pucko, klart han gör.
- Han ska va sjöman hela sitt liv....äg.
- Hans kreativitiet ska användas till att spola tankar och hissa flaggor!
- JAAA! Hissa flaggan, hehe...
- Varför har penis en miljon synonymer medans kvinnans... Ehh, "sak" kallas för "där nere".
- Mmm, vilket mysterium...
- Det är ju det! Fan va skönt att slippa vara ensam här.
- Hehe, loser jag är bäst på sex!
- Jaha...
- Jepp jag kan visa dig om du vill?
- Va?
- Ja visst. Knepet är att räkna dom små plupparna på bitarna sen få dom att passa.
- Va FAN! Det där kallas för LEGO! Det där är ju en leksak. Sex, vet du inte vad det är?
- Du... Påstår du att min mamma ljuger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!