Ännu en vakt avslutad!

Sådär då har jag observerat klart ytterligare en vakt. Skönt värre med Mathias bredvid som håller mig sällskap. Han gjorde värsta movet på däck idag faktiskt. Skrattade skithögt och böjde bak huvet så hjälmen ramlade av, snurrade runt fick tag i den satte den på huvet och släppte av världens windbreaker.

Kom nog lite material med i luften för han blev helt knäpptyst efteråt.

Jag äger också backen nu (tre ljudliga vindfällor ifrån nr 2). Det är området längst fram på en båt och så fick Mathias bånge efter att ha sett en riktigt jävla fetto big containerbåt göra en manöver.

- Aaaarååååårrrrgggghhh...
- Va är det?
- Alltså... Jag får bånge!

Jag trodde Mathias och tog tre stora kliv ifrån han. Han brukar vara inne på några slags båtspotting hemsidor där man kan se vilka båtar som är vart i världen. Båtkåt all the way på pojken.

image305
Kavli klämmen!

En bra sak med båt. Det är bara att gå och ta maten sen diskar Camilla åt oss efter varje måltid. Hehe, brukar klämma ut en hel tup Kavli emellanåt. Kostar asmycket hemma ju! Lite VIP varning på klämmen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!