Blixten, lurig den där.

Blixten slog ner i Antes snopp



Mc-föraren Ante Djindjic, 29, knockades medvetslös när han stannade för en kisspaus.
Blixten träffade hans penis.
- Tack och lov säger läkarna att effekterna inte blir långvariga och att min snopp kommer att fungera normalt igen, säger han.

Det är farligt att åka motorcykel i åskväder.
Ännu farligare att kissa.
Kroaten Ante Djindjic från Zagreb vet efter det att han stannat vid en vägtoalett för att lätta på trycket.
- Jag minns inte vad som hände. Ena stunden pissade jag och nästa stund låg jag på sjukhus, säger han enligt Ananova.

 

Penisen jordade


- Läkarna säger att blixten gick igenom min kropp och eftersom jag hade stövlar av gummi jordade den sig genom min penis.
Ante Djindjic hade tur i oturen. Bortsett från lätta brännsår på bröstkorgen och armarna klarade han sig oskadd.
Bara för honom att hoppas att blixten inte slår ner två gånger på samma ställe.
Och om det händer - se till att blixtlåset är stängt.

 

image331



Fick den i mailen, mera sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!