Hmpf, tiden tickar...

Jag har tappat räkningen på hur länge jag varit ombord nu. Folk mönstrar på och sedan av och jag står vid sidan om och känner av lusten... Läste en blogg nyss om någon som haft en nice utehelg och vad har jag fått?

* Spola tankar
* Se en solnedgång till havs
* Gått slangvakt
* Spolat tankar..igen
* Fantiserat om det inte varit roligare på ett riktigt fängelse iland istället för ett flytande
* Sett en solnedgång till...gud så vack... spyr
* Funderat på om jag ska byta lakan...
* Tränat lite
* Haft träningsvärk, huvudvärk, benvärk, penisvärk, tandvärk... VAD KRÄVS FÖR ATT MAN SKA FÅ MÖNSTRA AV? SPRÄCKA EN RYGGKOTA ELLER?

Mmm, jag har hemlängtan. Jag vill också skriva och berätta om mina bravader på krogarna, om hur jag driver runt i forden och träffar kompisar. Så att INTE ha en avlösare känns sådär kul...

Mina två kritiker på varsin axel dyker upp från ingenstans och strör salt i såren:

- Haha, lid din jävel. Sticks
-
Vem frågade om att få stanna så länge då?  Nyps
- Aj och aj igen...as. Jag vet det redan, tack så mycket.
- Du behöver påminnas!  Nyps
-
Jepp, och att vi är här är redan ett tecken på att du varit ombord för länge.
- Mmm...
- Tankfnatt Martin! Haha...äg.  Sticks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!