Jag kan också posa Broströms!

Broströms försöker sprida sitt såkallade brand med en rad olika gayposer på sina styrmän. Vi har redan sett den porrsurfande styrmannen posera med en laptop bekvämt i hans svettiga lilla stol. Nu visar Broströms upp sin håriga bringa med den här bilden.

image333
Allvarligt talat?

image334
På fullt allvar!

Kontoret är enat. Bilden är gay:

- Hmm, lite gay ändå.
- Vadå? Tycker du?
- ... Flackar med blicken mot hans bringa
- Ehh, vad gör du?
- Va?! Oj, ehh ingenting.
- Jo du smekte bilden.
- Nehej.
- Ehh, jo. ÖJ! Fan har du bånge? Hahahaha, kolla in Hasse Hårig här!! Pekar frenetiskt mot hans Joystick.
- Ja ok då! Fan han har så hårig bringa, jag blir het ju.

En dörr smälls igen, chefen är påväg ut mot skrivborden.

- Oj, Schh...
- Mmm, Schh..
- Hehe, sparris..
- Tyst!
- Ok...

- LYSTRING LYSTRING!

- Jag har tagit iniativet till a... Ser skepnaden av en stor Snase på Börjes byxa.
-
Jo, ehem... Kära hjärtanes, nu kom jag av mig... Blir en aning generad.
- Jo, just det!
- Jag har tagit iniativet till att skicka ut lite info till båtarna angående Brostrom Brand. Blicken dras hela tiden emot Börjes Familjeklenod.
-
Jo ehh, det handlar... Ehh, ALLTSÅ KAN ALLAN I BRALLAN DÄR VÄNDA SIG OM! Pekar med hela armen så lökringen syns.
- Vadå? Vevar fram och tillbaka med händerna i midjan.
-
Lägg av!

Det börjar fnissas bland personalen..

-
Sluta!
- Vad menar du? Säger Börje och ser neråt mot sin stolthet.
- Alltså, jag är begränsad av mitt ordval här för jag vet att jag kan bli anmäld för sexuella trakasserier.
- Vadå? Vad är det som är jobbigt? Börje börjar sakta gå emot chefen..
- Stanna! Jag beordrar dig att stanna!
- Stopp, sluta! Lägg....

Börje smeker till med sitt lilla metspö mot chefens ben

- Äg!
- VA FAN! JÄVLA SMYGBÖG!

Ghaaaaaahahahahahahahahah!
Alla pekar mot Börjes äg mot chefen och ger varandra high fives.

- Kolla här! Jag filma allt med mobilen! Haha, snacka om firmafest movie!
- Fan va klockrent Börje!
- Jävla personal! Är det bara jag här som är seriös? Ni är så barnsli... 

En mobilringsingnal hörs, det är Wannabe med spice girls låten.

- Oj, herregud! Hoppar till lite vibratorn.
- Hej älskling, mummel mummel, jaaaa jag ska.
- Meh, sluta nu...
- Jaaa, jag vet att det är min tur...
- Ok, puss puss.
- Mmm, nutti nutt. Kramis.
- Nää du får lägga på.
- Nää du.
- Du.

Börje smyger sig fram bakifrån och petar till han med sitt elfte finger.

- vänder sig om,
Det var väl FAN att du aldrig kan lägga av!!!
- Oj, nej förlåt älskling. Nej, lägg in...

Klick!

Kommentarer
Postat av: Sjöman

Haha! Men Martin på den ÖVRE bilden är väl söt ;) Lockar säkert massor med brudar...

2008-05-06 @ 20:43:29
URL: http://hemmaochute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!