Övningens destruktiva krafter...

Det var övning nyss här ombord och Jörgen lackade ut totalt. En dörr var låst och Jörgen hade ingen nyckel. Som tur var så hade ju jag en nyckel och hoppades på att Jörgen skulle lungna ner sig lite.

I helvete heller. Tror nog denna bild demonstrerar Jörgens feelings under övningen. Det hängde med en liten skön förklaring också till sådant beteende.

image250
DEN SEXUELLT FRUSTRERADE KVINNAN. Ett beteende som ofta syns hos tonårsflickor. Låren vrids inåt, knäna går ihop. Hon böjer bäckenet bakåt som för att skydda skötet. Putande läppar visar att sexualiteten är viktig.

Källa: Expressen

Det är INTE Jörgen på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha han har ett hårt liv stackarn. Jag lyckades komma hem utan något av dina missöden på vägen, behövde inte ens tåget för taxin körde mig direkt till flygplatsen...Där fick ni för att ni försökte skrämma upp mig. Gör vad ni vill med fotbollen för jag har en ny haha.

2007-09-02 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!