Pik, pik alla älskar att pika Martin.

Jag mönstrade av i Amsterdam i somras och stannade kvar några dagar. Konstigt mycket kan hända på fyra dygn.

En kväll så stötte jag på två medellålders lesbiska kvinnor och en yngre tjej. Den yngre flickan berättade hur en av dom var hennes mor och att hon blivit lesbisk och hittat den andre "pekade mot kvinna nr 2". Men den yngre söta tjejen var inte lesbisk och dom frågade ifall jag skulle hänga på.

Jag tackar sällan nej till erbjudanden och haka på, mamma gillar inte denna egenskap. =)

Men vi gick en liten bit och började närma oss ett hål i väggen med lite små glittrande ljus utanpå. Dom ville att jag skulle gå in först... Och ja... Det satt som en liten klocka vid dörren så som på en godisaffär när man klev in.

Jag gick in, klingeling, precis hela fucking stället blev knäpptyst och alla huvuden vreds emot mig... Utanför stod dom andra och bara skrattade. Jag blev en aning nervös faktiskt. En man skriker rätt ut "Wohoo, look what we got here!"

Det var en gaybar, och ikväll var det transkväll...

- Hello... Jag tänker, varför hälsar jag? Varför vill jag att dom ska tro att jag ska in här? Skit också...

Ingen hade direkt brytt sig om att ens försöka klä sig någolunda snyggt heller. Vissa där inne hade väl typ gått förbi en rönnbärs buske slitit av en gren, smörjt in fejset med bären och klistrat fast lövverket på skallen.

Lebbarna och tjejen tvingar med mig in och bjuder mig på öl. Jag hade behövt ett litet paraply över ölen för det bara regnade rohypnol på mig.

Stället var inrett med gamla julgransbelysningar och typ glitter. Små glappande lampor tändes här och var överallt och det var inte svårt att veta vilken stad man befann sig i. Det var fruktansvärt trångt och dom hade en miniatyrscen i hörnet där dom hela tiden vinkade på mig. Jag kände mig väldigt ynklig. Började titta mot utgången men den var blockad av stora skäggiga damer i lila boots.

Tillslut blev jag inträngd i ett hörn, några män i andra änden baren reste sig upp och gick emot mig. En liten svettdroppe rann ner för pannan och jag känner en hand komma smekandes mot min rygg.

Blicken flackar mot utgången, får ögonkontakt med bartendern och han ler ett väldigt jobbigt leende. Detta är inte sant... Detta händer inte. Jag, ut, nu...

Stora kliv, tre nyp i stjärten, en hård smäll mot någons axel och "klingeling" så var jag ute igen.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Seriöst, jag ska börja über-kritisera dina texter tills du blir August Strindberg på Ecstasy. 'regna rohypnol' var Pulitzer-varning :D

2007-09-28 @ 15:38:39
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Jag bara tackar och tar emot! Hjälpande händer ska man inte slå bort.

2007-09-28 @ 20:35:59
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Storebror

Hjälpande händer som nöp dig i stjärten?

2007-10-01 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!