Säg aldrig 'jag förstår'.

När ni tar kontakt med en tjej och ni kanske börjar fika lite. en dejt här och var sen när hon har byggt upp ett förtroende hos dig och hon vill berätta saker om sig själv.

Don say it! Säg aldrig att ni förstår precis hur hon känner sig. Börja heller aldrig någonsin sågonsin svara med en egen anekdot. Detta blir som en liten konflikt i hjärnan när du vill säga något och kanske "tipsa" om något från ditt eget liv.

Men det funkar aldrig. Ingen vill höra tips från någon som "tror sig" förstå. Ingen vill tro att andra förstår förrän dom poängterat att du vill verkligen försöka förstå och sedan lyssna engagerat och verkligen vidarefråga bara på såna saker som du faktiskt inte förstår.

(Läser om det och ser hur det blev.)


Oj, vad jag hoppar i min text. Detta kallas för att ge en person "psykologiskt andrum". Att först förstå sedan bli förstådd principen.

Sen en sak till som går hem hos kvinnor. Lär dig tala med hela kroppen och speciellt ansiktet. Låt ditt ansikte återspegla känslorna i samtalet. Oj vad mycket mera feedback du faktiskt förstår. Att faktiskt höja på ögonbrynen ibland!

Det man kan börja med är att mimera hennes ansikte en aning för att sedan förstå hur man talar också med hela ansiktet.

Svamlar jag? Kanske... Vem är intresserad? Jag vet några som läser är det. Om du inte känner dig träffad och känner gäsp gäsp. Lägg en kommentar... I dare you! Feed me...

Kommentarer
Postat av: Storebror

"Feed me..." - sådär lite desperat och needy.

2007-09-16 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!