Tees here we come!

- Kasta loss!
- Va?
- Kasta loss trossarna, nu drar vi!
- JA! Äntligen!
- Fuck off Immingham!
- Hahahaha, moona!
- Jaaaa
- Allmänt rop på snackapraten (walkie talkie), alla moonar!
- Hehe, go go go!
- Show that white ass!
- Yeah, där har ni jävla engelskpruttar!
- Alltså vi ska tillbaka hit igen...
- Och. Nu drar vi!
- Full fart! Hahahahaha jävla U-land!
- Fuckers! Shit kaj! Jepp that's rätt era jävla SHEEPFUCKERS! Klappar på skinkorna
- Alltså när vi kommer tillbaka så kommer säkert samma gubbar jobba här. Inte direkt så hela kajen slutar imorrn.
- ... Slutar klappa
- Alltså kan ingen berätta sånt här för mig?
- Ska det vara så jävla svårt att fatta att man ska berätta saker för varandra? Här står jag med vinddrag i mitt ass grass och du säger att jag ska ta i hand med dom här igen?!
- Hehe, ja...
- Helvete också! Sorry! Im so sorry. We will be back. I didn't know, ehh see you next week!
- Psst, tror du dom blir sura?
- Alltså fucking, fag, shajt, cocksocker, nipplefucker, wanker, bollocks, ass hole och motherfocker är inte några komplimanger direkt.
- Nahe? Och hur vet du det?
- Allts...
- Ja ja käften nu, trött på ditt jävla gnäll. Hjälp mig att knäppa mina byxor istället. Helvete blev det av med dragkedjebyxor!!
- Och så inga jävla hemligheter i framtiden! Ok?
- Fan också, säger jag nästa gång då?
- Du kan väl ge dom lite stjärtgräs och fråga om dom känner igen dig?
- Haha, nu fick han en nypa roligluft i lungorna. Nej jag skyller allt på dig. Fan så mycket enklare. Det var DU som moona ok?
- Du är 1,94 lång...
- Jag är 1,72.
- Du har vit overall...
- Jag röd.
- Du är inte 22 år gammal.
- Det är jag.
- Du är...
- Ja fucking jävla skit! Jag löser det här... Tänka ut nåt. Kontoret kanske vet? Dom brukar ju klara sig ur knepiga situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!