Terry Pratchet

Ok jag har läst väldigt lite i mitt liv och skämms för det. Eleven Simens tycker jag skriver lite som Terry Pratchet med mina små dialoger här och var. Tackar för den och suger i mig precis all bekräftelse jag kan få...

- Ego vid 22... That's life!
- Ego? Fan snackar du om vi diskuterar broccoli här.
- Äh, lägg ner. Trött på broccoli.
- DU! Jag har läst strategisk kommunikation och nu jävlar. I will now go strateg on your ass.

Laddar med ett långt sugande ljud...

- Suger så läpparna blir blå!
-
Ok, det första ma....

Pang! Duns...

- Mmm, ego vid 22... Life is on bättre än bäst mode!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Pratchett!? Du är inte värd att jämföras med Pratchett, du ska vara glad om du liknas vid Henrik Schyffert, kanske Eddings eller Crichton på sin höjd. Nej, basta. Hälsa Siemens(?) att man kan blåsa luft i Martin-ballongen, inte installera en varmluftsgenerator. Korrektur!

2007-09-18 @ 20:04:23
Postat av: Martin (ägare av Bro Anton)

Hehe, feeeeed meeeee! Sitter och tuggar på skrivbordskanten...

2007-09-19 @ 13:31:59
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Storebror

Det vill jag se på bild.

2007-09-19 @ 18:57:21
Postat av: Anonym

Haha, det var ju inte meningen att han skulle tro att han var jämn med pratchets humor. Fast en del dialoger tycker jag liknar stilen som Colon och nobby kan ha i hans böcker. Jag kan ju säga att Martin har bra mycket bättre humor än Eddings

2007-09-19 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!