Torkar upp sin mess.

Hehe, Jörgen var helt till sig idag när han påbörjade en ny debatt om Thailand, vad man ska göra i livet eller om hur dumma vi är som jobbar till sjöss.

- Haha, jaa precis Thailand thailand thailand thailand.
- Jaså! Thailand thailand thailand thailand thailand.
- Mmm jag håller med. Jag jag jag jag jag jag jag.
- Ska ba ta en kopp kaffe.
- Oj! Satan också!

Jörgen är så uppe i varv så han hade sin kopp uppochner när han försökte hälla upp kaffeknarket. Jörgen var också lite modig och försökte lite kaxigt skita i att torka upp efter sig.

- Hehe, öh Camilla jag spillde lite. Och vet du va? Jag skiter i att torka upp efte...

Swosch! En fuktig mopp flyger rätt in i fejset på Jorge.

-
Try me! Make min dag. Fucko!

Camilla tar in sin stance och gör sig redo för en Fatality.

- Ehh, hehe... Jörgen rodnar och torkar upp efter sig.

image299
Jörgens längsta tystnad hittills...
(7sek).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!