Verktygen?

O where are the tools? Fått frågan nu om vart veckans verktyg tog vägen. Grejen är att ingen vågade ställa upp på vågade poser med sexuell anspelning med olika verktyg.

Förstår inte varför engagemanget om bilderna till bloggen försvunnit. Knäpper av lite kort här och var men många gånger dyker en hand upp framför linsen eller en kopp kaffe rakt på T-tröjan. Får fan tvätta jämt nuförtiden. Inte lätt att vara fotograf ibland...

Så korten som dyker upp ibland tas med stor försiktigthet och mod när dom läggs ut:

- Kort! PSYKE!
- Neej, jävla unge!
- Öööh, fan ta dig!
- Haha, fy fan va bra. Ni är så jävla ägda.
- Shoo, BLOGGVARNING! Springer iväg i stålmannen pose (Ingen lögn, jag springer så till hytten när jag får en ny idé)
- Alltså han lägger aldrig av. Men det är ganska kul ibland...

Hörde att mässjäntans kompisar börjat hitta hit. Ska se om jag kan föreviga henne på bloggen så också ni blir nöjda! Hehe, fan va kul man kan ha på andras bekostnad.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Vad sa du nu? Kan man ha kul på andras bekostnad!? Nu blir jag riiiktigt sugen på att ha kul på DIN bekostnad...

2007-09-11 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!