Vi närmar oss land... Igen.

Ok, man ska närma sig ett nytt land ifrån sjösidan för att uppskatta hur vackert det är.

image302
Härligt! Vackert!

Och sen närmar vi oss lite till...

image303
Åhh! Ja! Fy fan vilken view! Smog it!

- ...
- Är vi framme?
- Ehh, jag tror det.
- Alltså vart fan är brudarna?
- Där!
- Va?!
- Nej, det var en hög med kol.
- Jaha... Fan.
- Mmm, fan också.
- Alltså kan vi inte bara vända och hitta något nice ställe?
- Jo egentligen börjar fan lessa på detta.
- Jag grät igår...
- Gjorde du? Kom hit så får du en kram.
- Mmm, snyft, fan orkar inte mer. Saknar hemma... snyft snyft
- Ja med... Vi kramas lite till.
- Mmm... Snyft snyft

En kort stund av kramandes följer tills dom ser att matrosen gör något konstigt på däck.

- Mmm, du kan kramas du.
- Jag ve... Va FAN gör han? Slänger sig emot ventilen och tittar ner
- Ge hit radion! Nu jävlar... Late fan...
- Sprak sprak I HELVETES JÄVLA IDIOT! JOBBAAAA! JOBBAAAAA JÄVLA UNGJÄVEL!
- Var det Martin?
- Ja... Jävla snorunge.
- Brat. Hehe, ge hit radion.
- Sprak sprak Bratjävel! Haha, just det. Se hit upp det är jag. BRAT-UNGE! HAHAHAHAHAHA
- Sprak sprak Alltså kramades ni på bryggan nyss?
- ...
- ...
- Ehh, fan också... Sprak sprak Ehh, Allt lungt va Martin? Du vet... Blogglungt. Ta en kaffe eller nåt. Lungan vet du.
- Sprak sprak Fuckers! Ni är så jävla bústed. Smygbögarna på Bro Anton ba.
- Fan att han har sån jävla koll jämt.
- Mmm, nu kramas vi igen.

image304
Mmm, I love this shit!

Dags att jobba igen efter att ha förtöjt i Holland tror jag. Fan måste nog börja kolla upp om vart jag är. Tänker mera på hur njutbart det ska bli att få stå i detta extraordinärt fint ordnade vädret just for moi, och mina kramandes skeppskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!