When jag was 14 bast.

Jag var kung när jag var fjortis. Fast oskuld... Detta gäckade mig enda in till the bones och var nog lite av pionjär bland att börja nätdejta. Jag var uppe på aftonbladets chat forever and ever och ljög ihop en ny Martin hela tiden.

Åkte ner till Tranås ifrån Linköping. Det är fan en bit och Tranås var större än vad jag själv trodde. Träffade tjejen där som jag redan träffat en gång och åkte hem till henne. Och hennes föräldrar...

Shit vad föräldrar jag träffat! Har värsta repetoaren att ta till när det gäller föräldrar och till nästan alla pappor säger jag att min pappa är präst. Då blev dom lugna för stunden.

Sen så var det upp på hennes rum:

- Mmm, ehh. Hångla?
- Ok!

Yeeeeeessss! Martin is going to SCOOOOOOORE!

Hånglar en stund...

- Hihi, mina föräldrar stack nyss...

Oj oj oj, vilken blick! Nu kan det fan inte gå fel.

Hånglar lite till. Sen ringer hennes telefon.

- Meh, ska du svara?
- Jo jag måste kan ju va viktigt.
- Fan då. Ok då... Visa en sur min. Hehe, det hatar dom.
-
Micke lugna ner dig! Vad är det?

Och vem fan är Micke? Äh, jag ska nejla här! Yesss äntligen!

- Vadå sett oss? Vad snackar du om? Jag är ensam.

Hmm, detta låter konstigt.

- Nej, Micke det måste varit någon annan.

Detta låter jäääävligt konstigt.

- Nej, sluta nu! Varför då? Nej lägg av. Men all... Klick
-
Martin du måste dra. Micke min pojkvän är påväg hit. Han är 17 år och har lite kort stubin.
- Va!? Hade du pojkvän? Va fan!
- Skitsamma dra nu.
- NEJ! JAG VÄGRAR! SEX! Jag ska ha sex!
- Snackar du om?

Men Martin kom till sitt sunda förnuft och drog därifrån. Gick sedan vilse i Tranås... Tranås är fan ganska stort om man börjar med att gå åt fel håll. Varför hände det igen för? Jag som var så nära... Detta är fucking otroligt.

... Martins "nästan" erövringar byggdes på ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Livet är hårt! :P

2007-09-18 @ 09:13:48
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: sandra

Ahaha, på riktigt?!

2010-06-11 @ 20:59:15
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!