Det värsta buset någonsin inom sjöfart.

Kom och tänka på det värsta sjömansbuset jag någonsin hört till sjöss. Hörde det för ett para dagar sedan. Det var för flera år sedan, två sjömän hävdar dess sanning på heder och samvete här ombord. Det var efter att dom varit i Holland och en matros varit iland.

På den nästkommande torsdagen så gick han således in i byssan. Han tog fram en liten behållare och... hällde LSD i ärtsoppan.

Alla åt av den tydligen. Jag skrattade ihjäl mig när jag fick höra det.

Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Det är en sannsaga.
Men inte till sjöss och inte i ärtsoppan, den senaste incidenten var en tårta.
Killen i fråga blev dömd för sitt tilltag.

2008-04-30 @ 20:15:32
Postat av: Linda

Det var en beskedlig historia... ;-)

2008-04-30 @ 20:29:54
Postat av: Martin

Bus till sjöss, tufft ibland. Det är därför det krävs lite hård humor för att roa er.

2008-05-01 @ 01:46:16
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Smygtittaren

Tråkigt att det inte blev någon enad idé igår, angående demonstrationer inför stundande förstamajtåg.

2008-05-01 @ 10:42:51
Postat av: Psyk

Det är roligt. Tack.

2008-05-02 @ 23:52:02
URL: http://psykbrytet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!