Förtroende för senaste klippet.

Har visat mitt fjärde filmklipp ombord nu. Mitt förtroende är extremt högt för det, folk har verkligen genuint skrattat den här gången. Är mycket stolt över klippet, och ja... jag har redan börjat på det femte. (Det innehåller bl a över 100 stycken psykedeliska ögon. )

Hoppas på att klipp nummer tre kommer imorrn. Gör det inte det så är det risk för att Tore inte postat det än. Och det skulle vara mycket olyckligt.

Det känns verkligen som en kamp att driva denna blogg ibland...

Det har också kommit en ny elev ombord. En Joacim, han är musiker. Vi har diskuterat om att göra små riff och låtar som jag kan ha i mina klipp. Skulle vara riktigt roligt att enbart ha 'eget' material!!

Vill försöka hitta folk som gör egen musik och skapa något med det. Det skulle vara optimalt i min lilla värld.

image792
Häromdagen...

Kommentarer
Postat av: Camilla

väntar med spännig, jag vet ju vad du gör på dagarna haha,

2008-04-17 @ 16:45:30
Postat av: Martin

Nummer fyra är riktigt hysterisk. Du kommer kissa på dig Camilla, det är precis vad du älskar.

Kram på dig!! =)

2008-04-18 @ 01:22:13
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: bellisima

fy vilken
fin bild!

2008-04-18 @ 22:35:10
URL: http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!