Lasse lackar!

Det kliar lite irriterande i kroppen att min andra del av Vloggen inte kommit ut än. Men men, snart så förhoppningsvis. Nu är ju också del 3 klar. Har redan börjat på fler riktiga sketcher nu. Folket ombord ska hjälpa till.

Allt är också klart för kakhockey på poopen. Rebecca kommer vara kamerakvinna, Martin eleven målis sen ska jag och Kalle battla ut skiten helt enkelt.

Försökte få med Lasse på film också...

Men så fort jag öppnade dörren till kontrollrummet vid tre kaffet, då hör man Lasse ba vråla.

- NEJ! TA BORT DEN DÄR FAN!

Lasse ba ger järnet därifrån och kryper ner under skrivbordet. Givetvis så tog han med sig lite kakor och kaffe dit.

- BORT!! BORT FÖR FAN. (mumsar i sig en kaka.)
-
Kom igen nu... Bara lite.
- NEJ, JAG VILL INTE VA MED PÅ DINA, EHH, (surplar lite kaffe) DIN JÄVLA HUMORPORR ELLER VAD FAN MAN SKA KALLA DET!


Kommentarer
Postat av: Lina

Denna helg blir lung... ska bara ut o fira mig imorrn med ett par öl o en sväng på Platens annars äre lugna gatan serru... :-P Lova o säga till när linköping får fin besök då...

2008-04-09 @ 17:48:34
URL: http://linathunberg.blogg.se
Postat av: Cheng Igge

Nu får du bjuda lite på dig själv Lasse. Jag vill se hur det ser ut när du jobbar. Hi, hi.
Smygfilma honom.

2008-04-10 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!