Bro Anton stävar emot Sverige!

Då var det bekräftat. Bro Anton kommer till Sverige runt den 22-23 augusti. Första hållplats. Brofjorden utanför Lysekil. Det ryktas då om kvartsamtal för mig angående denna blogg. En bil kommer stå på kajen för att ta mig direkt till Broströms huvudkontor i Göteborg.

Min dom är nära...

Sedan har vi nästa hamn. The capital of Scandinavia. Stockholm. Japp, ni läste rätt. Bro Anton är påväg mot Stockholm. Givetvis har jag kontaktat Aftonbladet. De kommer stå stand by på kajen tillsammans med min hejarklack The Brostrom Cheerleaders.


The Brostrom Brand Company Guys is on their way!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Spännade dagar framöver för dej.. Lycka till med allt:)



Kan bara inte låta bli att undra om det är nåt emot mig för Sverige resorna kommer ALLTID när jag är hemma...

2008-08-19 @ 11:06:09
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, ja. Så känns det ibland.

2008-08-19 @ 15:02:04
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!