Hmm, kommer vi i tidningen nu?

Som vanligt frågar jag mig hur mycket som egentligen kan hända under en så kort tid ombord. Jag jämför med min Cypern vecka då jag och Nils var så trötta på konstiga händelser, tillexempel när restaurangen fullständigt exploderar.

(Hade vi satt oss där vi tänkt från början, då hade vi nog inte planerat speciellt mycket ihop idag.)

Svenska barnfamiljer skriker, människor kastar sig över stolar. Röken lättnar, där sitter jag och Nils lugnt kvar och äter på vår Calamari. Vi var trötta på att dessa ofattbara händelser löser av varandra. Samma känsla nu, kan vi inte få en lugn stund snart?

Vi väntar på att en ny kapten ska komma ombord. Vi ska ut och ankra över helgen, våran resa till Pembroke är som bortblåst.

Kolla in Franska tidningar ifall det står något där imorgon. Själv gömmer jag mig hytten tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!