Aftonbladet har gjort en artikel om mig.

Har haft några helt otroliga dygn. Kommer tillbaka till byn efter att ha slitit in folk till baren hela dagen. Klickar mig in på bloggen och ser en länkning till Aftonbladet. Olle Kvarnsmyr har styrt upp en artikel om backpackern Martin.

Här hittar ni artikeln.

Gillar att han skrivit om mina små stand up planer på slutet där. Kommer berätta mera om dom mot slutet av den här resan. Glöm nu inte heller bort att kommentera artikeln. Jag gjorde ett tappert försök, nu länkar ni via bloggar och gör samma sak. Kram på er. =)

Vill ni läsa inlägget om när jag stod upp i Australien. Klicka här.

(Försöker hålla mig lugn när jag skriver här va? Egentligen vill jag bara skrika rakt ut och powerslida nerför huvudgatan. Hmm, ska nog ta och göra det ändå...)



Someday...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men var har det blivit av Nils nu då :(?

2008-12-10 @ 20:08:50
Postat av: maya

jag läste den artikeln, det var verkligen jätte bra=) Du e en superkändis nu(H)

2008-12-10 @ 20:33:32
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

Nils uppdaterar men hans blogg följer inte riktigt med ibland. Tar ett dygn extra tyvärr. Vet ej varför.



2008-12-11 @ 01:36:25
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Martin

Superkändis? Haha, nja... Men visst var artikeln bra? Har berömt Olle för den. Olle är bra helt enkelt.



Ger en air five till Olle här.

2008-12-11 @ 01:46:06
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!