Dive and you die man.

Att folk skadar sig varje dag här är ingen hemlighet. Det är ju tyvärr mörka sidan av att riskera sitt liv tyvärr. (Sparar också denna info till att jag lämnat sället. Tänker nu på min kära mor och far...)

Men sen har man ju lilla average Joe som inte fattar varför folk skadar sig. Tills han själv blir full, tar sig till min bar och frågar mig en enkel fråga:

- DIVE?!!
- What?
- CAN I DIVE HERE?!
- Dude... I´m like two feet away from you.
- Okey but can I dive here?!
- Dude, you can see the bottom.
- Yeah, but can I dive here?!
- Still dude... look into the water. See? It´s rocks. Diving from here would be like jumping from a building straight into pavement.
- But I know how to dive!!! CAN I DIVE?!!
- I don´t doubt one second that you are a fucking gold olympic diver. It´s just that I can foresee the pain you are gonna suffer if you dive here.
- FUCK IT!!! I´M DIVING!!! HEY GUYS TAKE A PICTURE!!!! PAIN IS GAAAAAAAAAAAYY!!!

And the man jumped into a lifetime of checking out new rims for his wheelchair. But most importantly. He´s got the best facebook picture. In the world. Congratulations.



Kommentarer
Postat av: Felix

Haha!

2008-12-15 @ 20:29:14
Postat av: Anonym

Du lever min dröm!....keep going!

2008-12-15 @ 20:38:30
Postat av: Nils

Till alla som inte ha vart dar och skrattar.. inte kul.. ar det sant Martin?.. fy fan va segt

2008-12-16 @ 04:59:12
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils

Fan att min blogg inte funkar!!!!!!!!!! och shit vilken orgasmerande startbild pa mittklipp!=)!!

2008-12-16 @ 05:32:08
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!