Hoi An my town

28 timmars mardröms buss!!! Började nästan slåss med en idiot till Vietnames som prompt skulle ha maxad volym på stereon HELA JÄVLA RESAN med någon slags TV-serie. Dom försökte till och med lämna mig och Ingrid (svensk), den enda andra personen som skulle till Da Nang, vid en restaurang. Fick springa och ställa mig framför bussen och skrika på dom.

Fan vad vi skrek på varandra. Idiot Vietnamesen puttade faktiskt till mig en gång. Skulle sänkt aset nu när jag tänker efter...

Dålig start Vietnam. Dålig start...

Kolla google kartan om ni vill se vart jag är nu. Ska ut och äta en bit mat nu.


Här är han. Kiene. Givetvis langar han in lite falangs.

Kommentarer
Postat av: maya

fan asså,,,det lät verkligen inte trevligt alls. hoppas att ni kommer fram!

2008-12-20 @ 12:34:31
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

Det var skitjobbigt faktiskt. Men men, det är ju också dom grejerna som man glömmer först när man blir glad igen!!!

2008-12-21 @ 04:07:04
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!