Itunes är det sämsta skit som existerar...

Itunes är en liten del av helvetet på jorden. Själva Ipoden är bra, musiken givetvis superbra men Itunes… Jag ryser av ilska. Det värsta är också att jag faktiskt träffat människor, som vilken dag som helst gått ner på knä och sugit av Itunes! Bra människor! Varför?!

Jag ser inte en enda fördel med skiten. Mina ögon lyser rött när jag ännu en gång lägger in en mapp i Itunes biblioteket. Det finns ju inte ens click and drag funktion här!!! VA?! VEM FAN VILL INTE HA CLICK AND DRAG!!!

Kommentarer
Postat av: elin

mitt itunes har bytt färg. till knall-lila, jag får ont i ögonen. ska det vara så?

2008-12-06 @ 21:18:43
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: suckern

eeeh, Itunes har en simpel dragfunktion...

Men den suger i största allämnhet, framförallt dess kukiga förmåga att synka sig med allt och alla.

2008-12-06 @ 22:37:24
Postat av: Martin

Jag stoppade in Ipodfan for att bara ladda lite. Da tyckte den att givetvis ska vi synkronisera med datorn.



Det vara bara att datorn inte hade nagon musik i sig. Da tycker Itunes att synkroniseringen RADERA HELA HELVETET SA MUSIKEN NU AR BORTA VAR LOSNINGEN!!!!



FAN TA DIG ITUNES!!!!

2008-12-08 @ 04:15:09
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

itunes är fan det sämsta som finns det som har hittat på det är fan värd ett SKOTT i panna för hellvete

2009-05-14 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!