Jäkla oflyt hela tiden.

Igårkväll fattade jag ingenting varför hon bara sådär slutade prata med mig. Idag lättade dimman en aning. Jag började berätta en historia som innehade en läspande punchline. Grejen var bara att tjejen mittemot mig faktiskt också läspade.

- And then he had a lisp you know? You know what a lisp is right? >>Nils gestikulerar att jag ska sluta.>> You know this sss sound. A lisp. >>Nils gör skär av sig halsen tecknet.>> You know a lisp. When you can’t say the s like everyone else. >>Nils tar sig för ansiktet och… DÄR så gick hon.>> Hey! Where are you going? Fan då? Öj Nils, varför gick hon bara?

And Mr smoothie continues his travels in Laos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!