Make money making man go away?

Hur fan har jag hittat ett jobb, där min enda uppgift är att festa med andra människor? Det här är verkligen mitt drömjobb genom tiderna. Om jag hade haft en egen bar här skulle jag bli rik!!!

Idag gick det otroligt bra. Hela dagen håvade jag in folk som jag redan kände. En kille hade till och med läst om mig i Aftonbladet. Det gick verkligen för mig när han sa det.

En annan tjej sa att hon ville byta liv med mig när jag sa att jag jobbade där.

Kien, killen som äger baren, har skrytit om mig till alla han känner. Typ hela Vang Vieng dårå. Men det har också sina negativa sidor det här. Idag simmade jag riktigt långt med en shot. Simmade hela vägen upp till en annan bar. Sen när jag kom tillbaka så varnade Kien mig för att göra om det.

Konkurensen om falangs är stenhård. Och andra barer är nu avundsjuka på Kiens lilla guldpojke. Därför får jag aldrig säga att jag jobbar för han. Bara att jag hjälper han frivilligt. Sen nu heller inte simma för långt...

Imorse tillexempel kom det fram en kvinna och frågade ifall jag jobbade här. Givetvis inte svarade jag. Hon sa att det är olagligt för falangs att jobba i Laos. Det visste jag också svarade jag. Sen gick hon.

Ska stanna här en vecka till och jobba för Kien. Idag fick jag också faktiskt lön. Får lön när det varit mycket folk på stället helt enkelt.

Ikväll ska jag offra festen för att redigera video istället. Har så schyssta grejer jag vill lägga upp här. It cannot wait any longer.

http://www.break-fresh-ground.com/photos/106/83/12/1839.jpg

http://img5.travelblog.org/Photos/40770/222473/t/1732887-Some-Guy-Goes-Vertical-On-A-Rope-Swing-0.jpg

http://lh4.ggpht.com/_5HiSXbJJYNE/RwteMmg-RBI/AAAAAAAAFR8/Zhx2s4uqyWM/IMG_3660.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!