Nils and Martin are back together.

Jag försöker ta en power nap men tydligen har Nils och hans entourage brakat in på hotellet. Det knackar på dörren och det perfekta reseparet är ihop igen!!

Och gissa sen vad jag hittade på stranden idag?! Ytterligare ett födelsedagsbarn! Stina från Sverige fyller 20 idag och vi ska fira henne givetvis. Shit vilken fest det kommer bli.

Annars så kommer vi dra ifrån den här staden imorrn. Vi ska fira jul i Na Thrang sen vidare ner söderåt. Nils kanske fixat två riktiga jobb åt oss i Singapore. Får vi det så att pengar faktiskt kanske rullar in igen. Då kan det luta åt en längre resa. Själv har jag också fått kontakt med en gammal sjöpolare som bor på Filipinerna. Så dit ska vi också dra.

Sen finns det en sak jag bara måste berätta. Det här var vad jag kallar ett golden moment. En milstolpe i mitt liv. Jag snackar med en Nick från London på stranden idag. Han funderar på att dra till Vang Vieng:

- Apparently it´s crazy as hell there. My friend was telling me about a guy actually swimming out with whiskey shots in the river.

Fatta att det gick för mig...



Nils is back!!


Martin rocks on!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!