The history behind the Video

Det senaste videoklippet som laddades upp för inte så länge sen är ganska intressant ändå. Grejen är alla dom här superbra ideerna folk får vid denna gudagåva till flod.

Vill också berätta en liten konstig sak med svensken som blöder nerför hela benet. Den dagen försvann han. Klockan tio samma kväll letade tio pers ute på floden efter honom. Jag och Nils trodde verkligen vi fångat hans sista ord. Tre dagar senare träffade jag han igen. Han hade vaknat upp hemma hos någon gammal Lao kvinna ute i buschen. "Sånt som händer" var hans kommentar.

Kolla videon igen.



Det som illustreras här i videon är flera veckors bra ideer. Grejen är ju att inte alla vågar tillexempel swinga sig två stycken på samma swing första dagen. Folk sitter verkligen och försöker komma på nya sätt att swinga sig på hela tiden. Sen helt plötsligt ser man någon få en liten lampa ovanför sig. Springer genast upp till swingen slänger runt sin kropp på något nytt finurligt sätt och alla grabbar:

- That... was awesome. Why havent I thought about that before? >>Sitter helt mållösa. Varför åh varför kom inte jag på det där före han?>>

Slajden på slutet är det bästa exemplet. Alla är skitfulla. Alla kastar sig hejdlöst ner, blir lite uttråkade men sen kommer den. Jag kallar detta för äkta brainstorming.

- LET´S GO HEAD FIRST!!! WOOHOOOO!!

Flum, flum, flum, flum.... Åtta grabbar flyger för full rätt ut med huvudet först.

Alla simmar upp, tar några klunkar och 5 min senare.

- LET¨S GO BACKWARDS DOWN!!!

Flum, flum, flum, flum... Fem skitstolta grabbar slungar sig ner baklänges.

Men sen kommer det som folk verkligen har skitsvårt att komma på. Det var mycket få dagar någon lyckades kläcka den här iden faktiskt. Håll i er nu va? En kille ba sliter med hela jävla traktordäcket upp till slajden. Första gången detta skedde så stod allt folket och fullständigt förundrades över intelligensen den personen satt inne på.

Folk pekar, frågar, imponeras och förundras. En man, ett öde, en slajd och The Tube. Sen att han inte ens sitter på tuben. Det gör man ju i vattnet. Nej... killen lägger sig och kör en head first nerför... The Slide.

Jag har ju som sagt lyckats fånga honom på video andra gången han gjorde det. Det finns också en kille i videon som skriker att jag är en legend (orgasm). När han såg på min video att man kan ju faktiskt ta med tuben upp till sliden blev han helt tyst.

- That is like so smart!! Why havent I thought about that before? >>Exakta ord ifrån Tommy.>>

 För dom som varit på the tubing in Vang Vieng förstår detta genialiska drag. För er som i framtiden kommer åka hit. Just do it. Take up the tube and be the king of the day.

Åh jag saknar verkligen Vang Vieng. Älskade att sitta och se hur människor tillslut vågade swinga sig på olika sätt. Mycket intressant att observera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!