Campervan nr 2!

Ska idag hyra ytterligare en campervan med lilla Lollo. Träffade henne i Cairns för första gången, hon sprang fram och gav mig hennes kamera:

- Tjena! Du ta min väska och kamera, jag ska upp. Ta nu en massa kort nu, ok?!

Sen gick hon upp på bardisken och deltog i en danstävling. =)

Träffade henne igen i Adelaide, vi kände igen varandra först på blicken, vi sa dock inget. Jag gick in senare i TV rummet, där satt hon och hennes kompis Emma som är i Perth nu. Dom frågade ifall vi träffats innan. Tror det sa jag och satte mig emellan dom.

När filmen var slut så skrev jag och Lollo ett kontrakt, vi skulle hyra en campervan ihop på Nya Zeeland helt enkelt. Och nu är vi här dårå. Ska när jag loggar ut härifrån gå runt hörnet och hoppa in i en 'Wicked Campervan'.

Vi ska upp till Kaikoura igen. Vi ska simma med delfiner har vi bestämmt.

image735
Tre veckor kvar... Snart, snart så börjar det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tre veckor... Mysigt.

Hur mår du? :)

2008-02-21 @ 00:05:25
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: berndt

sett nån aktiv vulkan?

2008-02-21 @ 03:32:55
Postat av: Martin

Inga aktiva vulkaner, bara en massa lavasten. Och berg, far och annu flera far.

Shoo!

2008-02-23 @ 02:09:33
URL: http://cmj.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!