Ett mål i livet...

Jag har ett mål här i livet. En viktig uppgift i mitt sökande till att bli en komplett individ, och jag ska inte göra det ensam. Det är tillsammans med min kompis Nils som detta enbart kan bli en möjlighet.

Vi skrev upp det på en bit papper i Linköping, i somras.

Vi ska åka till Thailand, checka in på ett hotell och givetvis filma allting.

Vi ska... fylla ett rum med ballonger. Vi ska blåsa upp varenda ballong själva och ha mäktig musik på i bakrunden.

När vi sedan fyllt detta rum med ballonger har vi två saker som ska utföras.

1. Att sitta mitt i det ballongfyllda rummet och känna, ja vi har lyckats.
2. Att springa in i rummet med båda händer högt ovanför huvudet, skrikandes. Ja, ja för fan. Ja vi har äntligen gjort det.

Kommentarer
Postat av: TMNT

Thailand är ju som givet, hade nog inte funkat särskilt bra någon annan stans. En flopp. Tro mig jag vet.

2008-02-02 @ 15:45:48
Postat av: Martin

Hehe, precis. Thailand är själva kryddan pa det hela!

2008-02-02 @ 22:17:08
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!