PING!

Shit, det tar sådan tid att ladda upp bilder här!!! Blir smått irriterad ibland, vill ju lägga ut lite schyssta bilder såklart.

Melbourne blev en enda stor fest känns det som just nu. Bodde ju ihop med några engelsmän som gillade sin bärs. Det var lite svårt att inte haka på liksom. Vad mera har hänt?

Hehe, just det...

En man kom fram till mig igår. Han viftade med några böcker framför mig och ville att jag skulle köpa en. Han ville sprida denna viktiga form av kunskap, en livstil, en kult...

Hare Krishna baby, here I come!

Jag vet inte speciellt mycket om dom (tror bror hjälper till här), det här var en liten del av den rörelsen tydligen. Vi pratade ganska mycket, tillslut fick jag en bok helt gratis av honom. Jag kände mig dålig och ville betala honom för den.

Då ville han inte ta emot pengar. Respekt!

Kollade i slutet på boken, där finns adresser till alla deras tempel i världen. Dom har också en massa små typ självförsörjande bondgårdar runtikring i världen. Det var här jag såg min möjlighet.

Jag kommer presentera min ide till Nils och som ett inslag i vårat framtida reseprogram Alternativt Resande. Att då bo hos dessa snubbar på farmen, bli lite hjärntvättad och filma skiten. Grymt, grymt bra ide!!!!

Har också en annan liten göj ide på g. Johan, mera känd som smurfen, Drougge skickade ett medd på facebook. Han och jag kommer nog att köra en gammal skruttig peugot 205 i sommar.

Vart?

Europa såklart!

Varför?

äventyr volym 2,3 kommer det heta. Vi kör tills skiten rasar, rasar den inte kör vi in den i ett träd efter att vi kommit en bra bit. Sen tar vi bort regskyltarna och liftar till närmsta stad.

Vilket håll i Europa ska vi åka?

East baby, yeah this is the way to go!

Och vad hände i mitt huvud igår? Samma sak som händer varje dag! Humor! Jag kom på en ny sketch, jag kommer på ca två om dagen som skulle kunna genomföras.

Typ så här är min egentliga vardag, eller hur det ser ut i mitt huvud. Det är först en enda sörja, jag vaknar och PING! En ide!!! Haha, den här var  bra, den här måste jag skriva ner.

Skriver en stund, om iden är bra funderar jag vidare på den. Om inte? PING! En ide!

Den här var bra, den måste jag skriva ner... and so on...

image720

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!