Ayers Rock och en hel del öken nästa.

Säger adjö till guldkusten, stränder och full moon partys. Jag citerar nog Chris lite ändå att om man enbart kommer hit för att se östkusten, då kommer man mest få se en hel massa festande.

Får se om jag skriver något mera ikväll. Ska iväg ut i öknen imorgon, ska se lite av det riktiga Australien och tillslut få se det jag kom hit för. Ayers Rock.

Det blir en bussfärd in till mitten, typ 210 mil lång om jag inte minns fel. Det kommer ta tre dagar och lär nog bli endel fundera mera situationer.

Jag har så många inlägg jag vill få ner så det är nästan lite krampaktigt nu.

image608
Najs! =)

Kommentarer
Postat av: Hrm...

Du inser väl vad som kommer hända när du äger Ayers Rock, och plitar in Sebastian i sanden? Bring wasser-bottle.

2008-01-11 @ 09:57:32
Postat av: En helt vanlig människa

Fan vad coolt att äventyra på riktigt. Jag gör det också en del, men inte alls i samma utsträckning. http://dittendatten.blogspot.com/2008/01/en-rvare.html

2008-01-16 @ 00:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!