Can someone save my balls!

Sur som as, råkade klicka bort Youtube medans jag ladda upp en film.

Har lirat lite rafting igår, har ju inte ens berättat om nyårsafton innan det händer nya saker här. Mycket att skriva ner just nu.

Rafting var givetvis så grymt så att jag själv ska köpa en enmans kayak!

Vi flippa över hela skiten ganska tidigt faktiskt, grunt vatten och sten överallt gjorde alla guider lite nervösa tydligen. Jag ploppade upp och började glida neråt för strömmen och tänkte inte mera på det. Guiderna däremot sket nästan på sig och skrek så dom blev helt röda i fejset.

Plopp! Dyker upp igen till vattenytan.

- Hehe, najs. Ba glida ner en...
- SWIM TO THE SIDE! Ett helt knallrött ansikte skriker och viftar med varenda lem han får tag i.
- Va? Sidan? Fan va han skriker då.
- SWIM TO THE SIDE! THERE IS A HUGE ROCK JUST OVER THE...

Jag glider liksom neråt med benen lite isär. Givetvis kom det en lagom stor sten rätt upp emellan benen.

DUNS!

-
SWIM TO THE SI..
- MY BALLS, MY BALLS! Nu satte paniken in!
- WHAT?
- MY BALLS!!!! A ROCK JUST HIT MY FUCKING BALLS!!!! Nu snurrar tankarna som ba fan.
- JUST SWIM!
- I CAN'T.... I CAN'T FEEL MY BALLS ANYMORE!!! I CAN'T REPRODUCE, OH MY GOD IN HEAVEN! SAVE ME!!! no... SAVE MY BALLS ANYONE! PLEASE! Nu ser jag the light o allt. Det gjorde ont, riktigt ont...

- THINK ABOUT YOUR LIFE BOY! START SWIMMING!
- MY BALLS IS MY LIFE YOU FUCKING IDIOT! Givetvis så koncentrerar jag mig mera på att flippa fingret till han, än att faktiskt försöka förbättra situationen.

Tillslut kom jag upp till sidan och kunde, med båda händerna för skrevet, invänta flotten igen.

Vi lirade rafting i 5 timmar, klättrade upp för ett mindre berg och dök ner. Och allting efter att vi faktiskt skrivit under ett papper som det stod någonting så här på:

Do you understand that you are about to participate in something that can set your health and your life to immediate danger? YES / NO

Guiden stod faktiskt och viftade med pappret och sade:

- Here is the legal shit that explains how you are about to sign your life away! Och skrattar glatt åt allihopa.

En annan svensk hade med sig en undervattenskamera på floden. Ska kolla in dom senare.

image603

Kommentarer
Postat av: Berndt

Kan nötknäpparsviten vara något för att bota? Här i en cykelversion.
Allt för att vila lyssna.
http://www.specialized.com/bc/microsite/holiday/index.html

Berndt

2008-01-04 @ 13:13:43
Postat av: jennie

haha!

2008-01-04 @ 14:59:37
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Martin

Har lyssnat pa notknapparen. Mmm, en svalkande kansla!

2008-01-05 @ 01:00:10
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!