Har alla en dröm?

Ok, glad och upprymd för vad framtiden har att erbjuda. Det beskrivs min känsla just nu, jag har ännu en gång träffat två svenska flickor som jag vill ha som vänner, livet ut.

Emma, Therese och jag har tagit steget. Vi har blivit äkta vänner, for life. Vi bytte inte telefonnummer, vi såg inte ett stjärnfall ihop utan detta är så mycket större.

Vi tvekade en stund, såg varandra djupt i ögonen och tillslut så... addade vi varandra på Facebook.

Ett ord... mäktigt.

Emma och Therese har varit som två stycken inspirationskällor till mitt skrivande. Dom är också legender för dom introduserade en ny rörelse som är mycket främmande för mig.

Den heter, 'the gaypunch'. 'Yes' tecknet i all ära men 'the gaypunch' kommer bli en hit. Så fort jag fick höra ordet och förklaringen så gick jag givetvis ner på knä och frågade:

- är jag värdig nog att själv få använda... the gaypunch?!
- ... Dom ser på varandra, jag blir lite nervös.
-
Ja Martin, vi tillåter dig att använda... the gaypunch. Dom dubbar härmed mig till, gaypuncher No 3.

(Ett eget inlägg följer givetvis the gaypunch.)

Nyårsaftonen som är på tok för överskattat i mina ögon, blev mycket lyckad. Jag tokdansade när Benny Bojan började lira, han var väl över förväntan faktiskt. Sjukt najs!

Jag har också berättat för dom båda tjejerna om dom 18 månaderna jag var 14 år gammal. Dom vill att det ska bli en film av det, vem vet vad som händer i framtiden. Jag visade några youtube klipp för Emma utan ljud, och hon skrattade.

Detta sporrar mig att fortsätta!

Tack Emma och Therese för förnyad inspiration! Inget ont kommer någonsin korsa er väg!

Och så givetvis önskar jag, Floda och Olof er alla ett gott nytt år! Detta kommer minst sagt bli ett mycket intressant resa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Martin! vilket inlagg.. saklart ska vi vara vanner for life, vi har ju bytt facebook. :) tack for att du standigt ger mig (tror jag talar for therese ocksa) ett leende pa lapparna och for the best new years eve, ever! :)

2008-01-01 @ 03:06:03
Postat av: TMnT

oh jag saknar dig martin... fast vi inte ens har träffats, varför? Svar, jag vet inte... jag vet inte.. Gott nytt år Martin, gott nytt år

2008-01-01 @ 04:34:16
Postat av: Elin

Avlagt något omöjligt/möjligt nyårslöfte?

2008-01-01 @ 14:16:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

I morgon är det premiär för den nya kategorin.
PRINSIPESAN -10. Följ min kamp mot godiset. Kategorin kommer att vara fullsmetad av komik.

2008-01-01 @ 16:14:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad gjorde du på nyårsafton? :)

2008-01-01 @ 16:59:06
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Lexie

fin blogg :D

2008-01-01 @ 20:18:57
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Sofia

Har du haft en bra dag? :)

2008-01-01 @ 21:45:36
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!