Jag är redan 23 år. Det gick fort...

Sitter i Cairns, nordöstra sidan av Australien, på ett litet IT-cafe. Detta var ju då egentligen mitt slutliga mål innan jag träffade Chris i Surfers Paradise. Imorgon bär det av emot Cape Tribulation.

Ska bo i en liten hydda, mitt ute i djungeln, i tre dagar. En av dagarna är en heldagstripp ute på det stora barriärrevet igen. Jag har varit inne i centrum, men denna söndag så fanns det inga undervattenskameror till salu.

Så det blir ett fotostatiskt minne igen ifall jag ser en sköldpadda!

Lägger ner väldigt många timmar på att skriva i mina anteckningsböcker just nu. Det är som ett vattenfall av kreativitet ifrån mitt huvud rinner ner på pappret. Bläckpennan sveper från blad till blad medans folk runtikring mig undrar vad jag skriver timme efter timme.

Sketcher, många sketcher...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Martin

Fick en liten paus och hittade din blogg. Ibland behover man lugn och ro for det.Vi har bara en dag kvar pa var semester men hor och hapna det ska bli skont att aka hem. Vi hors da. ev livet val men inte livsfarligt. Puss fran mamma

2008-01-13 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!