Kollade igenom gamla inlägg.

Haha, kollade igenom lite gamla inlägg förut. Fan va grejer det finns, och vad mycket mera jag ska göra. Idag satt jag på McDonken (förlåt brorsan) och funderade över livet. Kom på att tankfartyg är nog inte min grej ändå.

Så ehh, hehe jag har kollat lite andra jobb på internet.

Får se vad som händer helt enkelt. Det kan lätt bli:

- Mamma, pappa jag drar nu.
- Vart?
- Vet inte. Hej då!

Inte så drastiskt kanske, men nästan. Jag måste hitta en schysst miljö där jag kan börja skapa, ett tankfaryg med befäl över mig som tycker jag ska vara seriös är inte en sådan. Eller eller vänta nu!

Jag kanske ska njuta av att jag faktiskt redan är på semester!!! Haha! Jaaa!

Vilken ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!